De Laat Kachels en Haarden --- trendstoreonline.nl | Admi Assist Reusel 06-23030015 | Imants BV Reusel | Wil Hermans Assurantien: Bel 0497-643399 www.hermansassurantien.nl | Leijtens Diepvriescenter | Cafe zaal De Koster ffffffffff Kosteren | Mooi groen snijbloemen | Riko Houthuijzen, Mental Coaching 06-29210527 | Faes Group B.V. Reusel | Pantex Holland BV | Garage Huijbregts Reusel | J. v.d. Ven Elektrotechniek Bladel | Handelsonderneming Adriaans | Bandenhandel de Hoef

Paul Boer toernooi 2020

15de Paul  Boer toernooi 2020

GAAT HELAAS  NIET DOOR

Beste biljartvrienden,

De inschrijvingen voor de 15de editie van het Paul Boer toernooi waren binnen. 52 man stonden aan de start, het speelschema was zo goed als rond, de laatste poultjes moest ik nog 'loten'. Toen kwam, niet geheel onverwachts, de maatregel om tot 1 juni alles te cancelen.

Dit heeft ons als bestuur doen besluiten om het toernooi definitief van de kalender te halen dit jaar. Aangezien de situatie nog niet te voorspellen is was uitslel geen optie en zal de 15de editie in 2021 plaatsvinden.

Wij hebben gelukkig nog een 2de kans, dus zorg goed voor jezelf en elkaar zodat we er volgend jaar met minimaal 52 man iets moois van kunnen gaan maken.

Blijf gezond

.................................................................................................................................................................

Wie wordt de opvolger van Hans Boutier en schrijft de 15de editie van het Paul Boer toernooi op zijn naam?
Op woensdag 8 april starten we met de eerste wedstrijden uit de voorronde, donderdag 14 mei rond de klok van 22.00 uur weten we wie de bloemen, de felicitaties en de Pantex Holland BV wisselbokaal in ontvangst mag nemen.

Wij als organisatie zullen er weer alles aan doen om er een mooi, gezellig en sportief toernooi van te maken maar zonder jullie, de deelnemers, gaat dit uiteraard niet lukken.

Er wordt gespeeld in poules van 4 spelers, dus u speelt 3 partijen op een avond. De voorrondes vinden plaats van 8 april tot en met 30 april. De halve finales zijn op 4, 6 en 7 mei. De finale is 13 en 14 mei 2020 in cafe-zaal De Koster in Reusel.
Inschrijven kan tot 21 maart bij Toon Adams, Vijverveld 32, tel.nr. 0497-644015 E-mail: toonalf5661@gmail.com  of Ad Gevers, Scherfbak 5. Inschrijfgeld € 5,00 te voldoen bij inschrijving.

Het betreft een memoriaal 3-bandentoernooi op gemiddelde voor de in 2005 overleden voorzitter van onze vereniging, Paul van Limpt ‘den Boer’.

De vorige edities zijn  gewonnen door: Ad Hendriks, Peter Bogaars, Barry van Beers, Geert Voets, Rik van Beers, Guus van Grinsven, Frank Hommering, Cel Bogaars  Hans Boutier (2 x), Ronaldo Kanen (2 x), Ad Gevers en Bart Kanen. Dit geeft wel aan dat iedereen het toernooi kan winnen of je nu 0,2 of 1,5 gemiddeld speelt de kansen zijn gelijk.

HANS BOUTIER kroont zich tot winnaar in 2019

Jarigen