De Laat Kachels en Haarden --- trendstoreonline.nl | Wil Hermans Assurantiën: 0497-643399 www.hermansassurantien.nl | Admi Assist Reusel 06-23030015 | *** Van der Heijden: Allround Service Reusel *** | Cafe zaal De Koster ffffffffff Kosteren | Mooi groen snijbloemen | Riko Houthuijzen, Mental Coaching 06-29210527 | Pantex Holland BV | J. v.d. Ven Elektrotechniek Bladel | Handelsonderneming Adriaans

Paul Boer toernooi 2024

.

We gaan eraan beginnen, "het Paul Boer toernooi 2024".
Een prachtig deelnemersveld staat aan de start van de 17de editie. Daarvoor onze dank.
Met maar liefst 68 man trappen we op 15 april af, op donderdag 23 mei weten we wie de opvolger wordt van Riko Houthuijzen.
Ook dit jaar hebben we weer een gemêleerd gezelschap dat gaat strijden om de titel, de eer, de bloemen en de Pantex Holland wisselbokaal.
Maar vooral: maak er een mooi, sportief en gezellig toernooi van.
We wensen iedereen heel veel succes.

Riko Houthuijzen winnaar PBt 2023
Klik op de foto voor het speelschema 2024

Wie wordt de opvolger van Riko Houthuijzen en doet een gooi naar de fel begeerde titel, de Pantex Holland wisselbokaal, de bloemen en de felicitaties.

Biljartverenging de Koster organiseert de 17de editie van het Paul Boer toernooi. Het betreft een memoriaal 3-bandentoernooi op gemiddelde voor de in 2005 overleden voorzitter van onze vereniging, Paul van Limpt ‘den Boer’.

De vorige edities zijn  gewonnen door: Ad Hendriks, Peter Bogaars, Barry van Beers, Geert Voets, Rik van Beers, Guus van Grinsven, Frank Hommering, Cel Bogaars  Hans Boutier (2 x), Ronaldo Kanen (2 x), Ad Gevers, Bart Kanen, Peter van Loon en Riko Houthuijzen. Dit geeft wel aan dat iedereen het toernooi kan winnen of je nu 0,2 of 1,5 gemiddeld speelt de kansen zijn gelijk.

Er wordt gespeeld in poules van 4 spelers, men speelt 3 partijen op één avond. De voorrondes vinden plaats van 15 april tot en met 8 mei. De halve finales zijn op 13, 15 en 16 mei. De finale is 22 en 23 mei 2024 in cafe-zaal De Koster in Reusel.

Jarigen

09 apr Glenn Heijden van der